Review : MeMeMe  and P2 Cosmetics




V današnjo objavi bom za vas ocenila par stvari, ki sem jih že pred časom naročila iz sletne strani mojadrogerija.si. V objavi vam bom predstavila MeMeMe light me up lip gloss, MeMeMe correct&perfect concealer kit in p2 perfect lip lip base. 




1.) MeMeMe Light me up high shine lip glos, odtenek 04 Luminous

V lepi plastični embalaži s črnim pokrovčkom na navoj prejmete 6ml nežno roza glosa. Sanm glos je zelo praktičen za popravke na poti, saj ima na strani majno ogledalce in pa dve majhni lučki, ko glos odprem. Najbolj me je pri glosu zmotil aplikator, saj je med manjšimi in tršimi, zato je nanašanje glosa oteženo. Za lep videz na ustnicah sem glos morala nanesti trikrat, saj glos ne oprime preveč lepo aplikatorja.
Sam odtenek je nežno roza, na ustnicah pride lepo do izraza. Sam vonj glosa me je spomnil na mentol, ki pa ga v izdelkih za ustnice ne maram preveč. Ustnicam da rahlo hladilen in osvežujoč občutek.





Sestavine:Polyisobutene, Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffin, Ethylhexyl Palmitate, C12-15 Alkyl Benzoate, Microcristallina Cera, Copernicia Cerifera Cera, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Montan Cera, Butyrospermum Parkii Butter, Tocopheryl Acetate, Propylparaben, Aroma, Benzyl benzoate, Coumarin.

Cena glosa : 10,26 €, sedaj je v akciji, za njega lahko sedaj odštejete tudi nekje 7€

2.) MeMeMe correct&perfect concealer kit, odtenek nude

Že nekaj časa pa preizkušam tudi ta korektor. Ta korektor sem prejela v manjši črni, plastični posodici, katere dizajn mi je izredno všeč. Sam korektor je sestavljen iz vlažilnega, kremnega korektorja za prekrivanje podočnjakov in kožnih nepravilnosti, ter pudra v prahu za utrjevanje korektorja.
Jaz sem korektor uporabljala pod očmi za prekrivanje manjših podočnjakov. Sam korektor je super mazljiv in prekriven, ter ni pretirano suh. Meni je zadostoval en poteg s čopičem za korektor.
Prek sem seveda nanesla še puder v prahu. S pomočjo tega pudra, sem korektor fiksirala, da se ni vsedel v gubice. Prav tako je s pomočjo tega zaključnega pudra, korektor ostal na mestu ves dan.




Sestavine:Ethylhexyl Palmitate, Ceresin, Hydrogenated Polyisobutene, Silica, Ethylhexyl Stearate, , Copernicia, CeriCyclopentasiloxane, Talcfera (Carnauba) Wax, Polyethylene, Sorbitan Stearate, Silica, Phenoxyethanol, Talc, Mica, Silica, Mineral Oil, Dimethicone, Propylparaben, Methylparaben,

Cena korektorja ; 11,23 €, zdaj trenutno pa je na strani akcija in ga dobiš za nekje 7 €



3.) p2 Professional perfect lips refine+prime lip base

Ta primer za ustnice sem pa naročila predvsem iz radovednosti, če ta stvar res deluje :) 10 ml izdelka prejmeta v lični belo-roza tubici, ki mi je zelo všeč.
Ta baza pripravi ustnice za nadaljna ličila in poveča njihovo obstojnost.

Ta baza me nekako spominja na primer za oči, ampak se mi zdi da je malo bolj gost in prekriven. Sama sem ga nanesla čisto malo na ustnice in ga lepo razmazala, občrtala ustnice s črtalom in nato nanesla šminko. Moje mnenje o tem izdelku je, da rahlo res podaljša obstojnost šminko. To bazo sem kombinirala s kvalitetnimi Kiko šminkami, in res, šminka mi je ostala na ustnica cel večer, kljub zemu, da sem jedla in pila, sem potrebovala le en popravek na 3-4 ure. 
Kombinacija s cenejšimi essence in catrice šminkami je tudi super. Ponavadi mi te šminke na ustnicah ne zdržijo preveč dolgo. Ta baza pa jim je malo podaljšala obstojnost, čeprav nekih čudežev ni blo. 






Sestavine: AQUA, TALC, POLYBUTENE, GLYCERIN, C11-13 ISOPARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, STEARIC ACID, POLYESTER-5, CETYL DIMETHICONE, COPERNICIA CERIFERA CERA, CETYL ALCOHOL, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, PHENOXYETHANOL, ACRYLATES COPOLYMER, POTASSIUM SORBATE, TOCOPHERYL ACETATE, AMINOMETHYL
PROPANOL, VP/HEXADECENE COPOLYMER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, DIMETHICONE, SODIUM ACETATE

Cena primerja : 4,87 €
Rok uporabe : 12 mesecev


Uživajte ob branju,
Rebeka



6 komentarjev

  1. Zelo lep odtenek lip glossa :) So mi roza zelo všeč, ampak še kar iščem kakšnega, ki bi dejansko pasal na mojo polt :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je odtenek mogoče malo presvetel, se komaj opazi na ustnicah.

      Izbriši
  2. Ulala, ta korektor je nekaj novega zame, ga še nisem zasledila, in deluje mamljivo! ;) Barva glosa mi je čudovita, idealen za vsak dan. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. susuper je korektor, ful je obstojn.... meni je glos še vseeno presvetel malo.

      Izbriši
  3. Ravno našla tole tvojo objavo, korektor je natančno tak kot si opisala :) Sem bila kar presenečena da je tako mazljiv in odličen za podočnjake.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. korektor je res super, sploh mi je všeč ker ma še zraven puder v prahu. Zaj sem pa navdušena nad freedom make up paletko korektorjev !

      Izbriši