Essence Te Urbaniced


Kot ste že mogoče ugotovili, sem velika navdušenka nad skoraj vsako essence omejeno kolekcijo. Redkokdaj se zgodi, da mi katera uide, v vsaki kolekciji si enostavno morem nekaj privoščiti. V današnjo objavi vam bom predstavila moje mnenje o ličilih iz omejene kolekcije Urbaniced. Iz te kolekcije sem si privoščla rdečilo, osvetljevalec, oba lip creama, iz second hand pa sem dobila še dve senčili za oči. Če te zanima moje mnenje o kolekciji, pa le beri naprej !!




1.) Rdečilo za lička, 01 The sunny side of the street


Začela bom kar z rdečilom, ki me je iz kolekcije najbolj navdušil in je zame zmagovalec.

Embalaža : Izdelek se nahaja v črni plastični embalaži s prozornim pokrovčkom, ki se z lahkoto odpre. Sama še zaenkrat nimam težav, da bi se pokrovček razrahljal.
Za 3,95€ dobite 8g izdelka, ki pa ga lahko uporabljate 12 mesecev po odprtju.


Moje mnenje : samo rdečilo zelo lepih roza-breskvastih tonov, ki na prvi pogleed deluje da bo na ličkih izgledal preveč pink, ampak je ta strah povsem odveč. 
Rdečilo ima zelo lepo, gladko teksturo in se zelo lepo oprime čopiča ter kasneje obraza. Tudi aplikacija je precej enostavna saj se zelo lepo nanaša in zabrisuje.
Rdečilo ne vsebuje nobenih svetlečih delcev, a na obrazu deluje čisto malo svetleče, obrazu pa vseeno podari svež videz.


Rdečilo sem uporabljala skoraj mesec dni in se mi zdi, da je postal kar stalnica v moji uporabi, primeren pa bi bil tudi za začetnike. Obstojnost2.)  je kar dobra, sej se na obrazu obdrži kar nekaj ur, pod njim pa sem seveda uporabila primer.



2.) Osvetljevalec,  01 Happy direction


Embalaža : Osvetljevalec se prav tako kot rdečilo nahaja v črni, plastični embalaži s prozornim pokrovčkom, ki se z lahkoto odpira in zapira.
Za 3,95€ dobite 9g izdelka, ki ga lahko uporabljate 12 mesecev po odprtju.


Moje mnenje : Teksura izdelka je prav tako fajn mehka ter se brez kakšnih težav oprime čopiča in kasneje tudi obraza. Tudi pigmentiranost je zelo dobra, saj je potrebe en rahel poteg s čopičem za super izgled, prav tako ni potrebno veliko popravkov za lep nanos.
Vonj osvetljevalca je zame klasičen kozmetičen s pridihom cvetlic. 


Zelo zanimiv je odtenek osvetljevalca, ki je precej bolj hladeen, ker je obarvan s hladnim roza podtonom, kar mi je zelo všeč, po mojem mnenju bo odličen za zimske mesece.
Obstojnost je bila kar dobra saj se s primerjem obdržal kar dolgo, skoraj cel dan.


3.) senčili za oči, 01 city girls rule in 02 the happy direction


Embalaža : Senčili sta svetlo roza in svetlejše srebrne barve, ki se nahajata v manjši, črni in plastični embalaži s prav tako prozornim pokrovčkom, ki se z lahkoto odpira in zapira.
Vsako senčilo dobit za ceno 2,19€, vsebuje pa 2,5g izdelka. Senčila morate porabiti v 12 mesecih po odprtju.


Moje mnenje : Osebno je meni najbolj všeč roza senčilo, saj sem ljubiteljica vsega, kar je roza :) tusi srebrno senčilo je zelo lepo, saj se rahlo sveti. Nobeno senčilo ni mat, sej se obe senčili rahlo svetita in dato očem rahel satenast lesk.
Sama tekstura je kremna in se zelo lepo nanaša na veke, prav tako se senčili enostavno zabrisujeta.
Zelo me je presenetila obstojnost, saj sem v preteklosti imela slabe izkušnje z obstojnostjo essence senčil. 


Senčili sta se na vekah obdržali skozi ves dan, seveda sem spodaj uporabila primer.



4.) Essence uraniced lip cream, 01 go for a stroll


Embalaža : Lip cream se nahaj v lepi, plastični tubici, ki je enake barve kot lip cream. Zraven je priložen še majhen čopiček za natančnejši nanos.
Točno cene ne vem, bila je okrog 3€. Dobite pa 10ml izdelka, ki ga je treba porabiti v šestih mesecih po odprtju.


Moje mnenje : Sam izdelek me je prijetno presenetil, saj zelo lepe mehke teksture, prav tako ima zelo lep vonj, ki pa ga ne znam opisat. Lip cream sem nanšala najprej s prsti, nato pa sem uporabila prilžen čopič za popravke v kotičkih ustnic.


Finiš je mat, ki mi je zelo všeč, prav tako barva, ki jo nosim takrat, ko se naveličam živih barv na ustnicah.


5. ) Essence Urbaniced lip cream, 02 Turn heads, baby


Embalaža : Lip cream se nahaj v lepi, plastični tubici, ki je enake barve kot lip cream. Zraven je priložen še majhen čopiček za natančnejši nanos.
Točno cene ne vem, bila je okrog 3€. Dobite pa 10ml izdelka, ki ga je treba porabiti v šestih mesecih po odprtju. 

 

Moje mnenje :  Sam izdelek me je prijetno presenetil, saj zelo lepe mehke teksture, prav tako ima zelo lep vonj, ki pa ga ne znam opisat. Lip cream sem nanašala najprej s prsti, nato pa sem uporabila priložen čopič za popravke v kotičkih ustnic.


Finiš je prav tako mat, barva mi je zelo všeč, saj podari obrazu več živahnosti.




Za zaključek lahko povem, da me je kolekcija prijetno presenetila, saj so ličila kar kvalitetna. Sama najraje uporabljam blush, lip cream in pa osvetljevalec. 


Kaj ste si pa ve privoščile iz te kolekcije ? 




Najlepša hvala za branje,
Rebeka






4 komentarji

  1. Ne morem verjeti, da še nisem komentirala?? Pa ravno včeraj sem brala to objavo!
    Krasen post s super slikicami. Sploh si lepo poslikala barve na ustnicah. Aaah, kako je tudi pink nude lepa! V trgovini sem šla kar mimo, ker me v živo ni premamila, ampak po tej objavi.. hmm. Morem še premisliti ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, me veseli da so ti všeč slikice ! je Monikina objava o obdelavi fotografij prišla še kako prav ! :) .... res je lepa nežno roza barva, ki ful lepo pride na ustnicah.

      Izbriši
  2. joj jst moram še tudi premislit o teh šminkicah..v trgovini me ni nč mikalo, tuki pa me zj ful;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ful se lepo mažejo, pa še take fajne teksture so !

      Izbriši