I Heart Makeup Lip Lava
Tremor



To lip lavo v odtenku tremor sem si želela že nekaj časa, a je bila na strani ličila.si kar naprej razprodana, zato sem jo naročila preko njihove uradne spletne strani.
Vsekakor me je pritegnil odtenek, saj je zelo lepe nežne roza barve, katere imam zelo rada :)



Malce me spominjam na Too faced melted tekoče šminke, a so te dosti cenejše.

Po nekaj časa in po prebranih kar nekaj objavah o teh tekočih šminkah, sem se tudi sama odločila da vam pokažem, kako se je obnesla tudi na mojih ustnicah.


I heart makeup lip lavo sem prejela v tubici enake barve, kot je sam odtenek. Žal škatlice nisem poslikala, saj sem jo že prej vrgla stran,
Lip lava se nahaja v tubici z aplikatorjem na gobico, ki mi je zelo všeč saj se da z njim zelo lepo nanašati sam produkt, je pa res da se gobice ne da popolnoma očistiti, in tako ostane barva na njej dokler se je ne porabite do konca.


Sama formula tekoče šminke je zelo gladka, saj vsebuje vitamin E, ki je za ustnice in njeno navlaženost po mojem mnenju ključna stvar.


Sama obstojnost tekoče šminke se mi zdi zelo dobro, saj se brez da bi jedli in pili obdrži tudi do šest ur. Meni se je obdržala malo manj, saj nisem zdržala tako dolgo ne da bi pila. Kljub temu se je na ustnicah obdržala kar dolgo, popravki so bili potrebni na kaki dve ali tri ure.



V tubici dobite 12ml izdelka za 3,95€.
Lip lavo lahko kupite na spletni strani ličila.si ali pa na Makeup Revolution Slovenija.



Jaz sem nad to šminko zelo navdušena, bi še pa zelo rada sprobala odtenka shockwave in firestorm. Pa ve, katere odtenke imate in kako ste z njimi zadovoljne ?

Thank all of you for your comments.





Najlepša hvala za branje,
Rebeka





2 komentarja

  1. Tale odtenek je zelo lep in tudi zelo lepo ti pristaja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ! Mam še nagledana odtenka shockwave pa firestorm.

      Izbriši