KIKO Rebel Romantic


V današnjo objavi Vam bom predstavila eno izmed meni najlepših omejenih kolekcij, Kiko Rebel romantic. Ko sem na njihovi strani predvsem po naključju naletela na to prečudovito, svetlečo kolekcijo se se na prvi pogled zaljubila, tako lepe so bile stvari, ki so sestavljale kolekcijo.
V tej omejeni kolekciji lahko najdete polno stavri, med drugim senčila za oči, kajal, eyeliner, lip liner, šminko, contouring set, čudovito ogledalce, čudovito zlato toaletno torbico, čopič za contouring, bronzer, rdečilo in pa dva seruma.

Sama Vam bom predstavila ličila, katera sem morala kupiti že zaradi samih embalaž :)




1.) Reckless spirit paletka senčil, 02 Fiery Rose


Kot prvo sem izbrala paletko štirih senčil v plastični črni embalaži, ki znotraj vsebuje tudi manjše ogledalce, ki je odlično če se odpravljamo na pot.
Samo paletko se prejela lično zapakirano v čudovito vijolično-modri embalaži, ki je vsekakor nisem mogla vrečt.


Najprej sem pomislila, ko sem odprla to paletko .... uff, ta bo pa malo pretemna zame :/ 
In tudi res je bila pretemna na mojih vekah, sploh se nisem počutila odobno, ko sem nosila te odtenke na žalost.
Paletko sem samo enkrat sprobala, in se mi je zdel res super pigmentirana, saj sem samo z eno rahlim potegom z najsvetlejšo barvo prekrila vso veko, nato sem drugi najsvetlejši odtenek nanesla na notranji kotiček oči, drugi najtemnejši na zunanji kot očesa, najtemnejši odtenek pa se je z lahkoto zabrisal v očesno gubo.


Tudi sama obstojnost senčk je bila zelo dobro, preed tem sem na veko nanesla Freedom makeup primer za senčila, s pomočjo katerega se je očesni makeup obdržal vso noč.
Te paletke verjetno sploh ne bom več uporabljala, saj se mi zdi, da so me ti odtenki sploh niso pristajali in pa tudi na splošno raje uporabljam svetlejše odtenke.

Cena paletke je bila kar visoka, za ceno 12,90 € dobite 4x1g izdelka. 

Sestavine :
ALC, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, DIMETHICONE, MAGNESIUM MYRISTATE, LAUROYL LYSINE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, DIETHYLHEXYL SYRINGYLIDENEMALONATE. +/- (MAY CONTAIN):CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77499 - CI 77491 - CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 75470 (CARMINE). CONTAINS CARMINE AS A COLOR ADDITIVE


2.) Intensely Lavish šminka, 01 Lusty Peony



Kot drugo nisem mogla mimo šmink, in sem naročila odtenek 01 lusty peony, ki je intenzivno roza-mauve odtenek.
Samo šminko sem prejela v čudoviti vijolični kartonasti embalaži, katero skrbno hranim. Embalaža, v kateri se šminka nahaja je klasična, ta je čudovite lesketjaoče se zlate barve, na navoj  a se zapira na magnet.

Sama šminka je kremna, vsebuje ekstrakt orhideje, zato zelo gladko drsi po ustnicah. Zelo je prekrivna, saj sem potrebovala samo en nanos, da je mojim ustnicam podarila čudovit lesk in barvo.
Ustnice sem predhodno obrobila s črtalom za ustnice, v isti barvi, ki je prav tako del te omejene kolekcije.



Za ceno 6,90€  dobite 3,5g izdelka. Nakup se po mojem mnenju izplača, saj je šminka res dobra.

Sestavine :
DI-C12-13 ALKYL TARTRATE, OCTYLDODECANOL, MYRISTYL TRISILOXANE, CETYL DIMETHICONE, POLYETHYLENE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CERA MICROCRISTALLINA/MICROCRYSTALLINE WAX/ CIRE MICROCRISTALLINE, C30-45 ALKYL DIMETHICONE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, STEARALKONIUM BENTONITE, MICA, CAPRYLYL METHICONE, TALC, PROPYLENE CARBONATE, ZEA MAYS OIL (ZEA MAYS (CORN) OIL), ORCHIS MASCULA EXTRACT (ORCHIS MASCULA FLOWER EXTRACT), DICALCIUM PHOSPHATE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-t-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, CENTELLA ASIATICA EXTRACT, BHT, TOCOPHERYL ACETATE. +/- (MAY CONTAIN): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 - CI 77492 - CI 77499 (IRON OXIDES), CI 15850 (RED 6, RED 7, RED 7 LAKE) CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 45380 (RED 22 LAKE), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 77947 (ZINC OXIDE).


3.) Contouring pencil set, 01 Light to Medium


Potem me je zamikal ta set svinčnikov za contouring in highlighting. 
Ta setek sem kupila predvsem zato, ker me je zanimalo kako se bosta obnesla v tej obliki, in morem priznati da me je izdelek prijetno presenetil.

Set dveh svinčnikov sem prejela v čudoviti vijolični embalaži, ki je hkrati tudi zelo prefinjena.
Sama svinčnika sta zelo lepo oblikovana, sam pokrovček pa je zelo lepe rose gold barve tako pri bronzerju in highlighterju.
Oba izdelak sta na navoj, ni jih potreno šiliti saj ko nam izdelka prične primanjkovati, ga preprosto odvijemo. 


Oba svinčnika sta zadnji mesec pri meni veliko v uporabi. Oba sta kremna, kar pomeni da sta zelo primerna za prihajajoče hladnejše dni. Oba svinčnika gladko drsita po obrazu, in omogočata natančen nanos. Sam bronzer mi je zelo všeč, saj je mat (sama imam raje bronzerje brez bleščic) in na obrazu ni oranžen. S stippling čopičem zelo hitro zabriše in da obrazu lep in zagorel videz.
Osvetljevalec mi je mogoče malekost manj všeč, saj je na obraz slabše viden.
bronzer

osvetljevalec

Za ceno 9,90 € dobite 2x 3,5 g izdelka. Svinčnika sta mi zelo všeč, saj lepo nanašata in z lahkoto zabrisujeta.


4.) Intensely Lavish lipstick lip pencil, 01 Lusty Peony

K nakupu sem morala dodati še lip liner v isti barvi kot je šminka. 
Lip liner sem dobila v lični, temno vijolični embalaži z zlatim napisom.
Sam lip liner je na na voj in se ga da lepo šiliti, ima zelo lep golden rose pokrovček.


Lip liner je intenzivne roza-mauve barve, tako kot šminka. Lip liner zelo gladko drsi po robu ustnicah in jih natančno obrobi ter hkrati poskrbi, da se šminka ne razliva prek roba ustnic.

Za ceno 4,90 € dobite 1,30g izdelka.

Sestavine : 
DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, SYNTHETIC WAX, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, PHENYLPROPYLDIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYETHYLENE, MICA, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, CAPRYLYL TRIMETHICONE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PROPYLENE CARBONATE, LECITHIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, BHT. +/- (MAY CONTAIN): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 - CI 77492 - CI 77499 (IRON OXIDES), CI 15850 (RED 6, RED 7 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLU 1 LAKE), CI 45380 (RED 22 LAKE), CI 45410 (RED 28 LAKE).


5.) Colour definition eyeliner and kayal, 03 Warrior Violet


Kot predzadnje sem privoščla eyeliner in kajal v odtenku warrior violet, ki pa me ni najbolj prepričal.
Eyeliner sem prejela v zeli embalaži z zlati napisom, sam izdelek pa je vijolične barve z zlatim pokrovčkom.Eyeliner ima tudi priložen šilček, s katerim se da lepo šilit.


Sam kajal je primeren zaˇwaterlineˇˇ in lashlineˇ.  Ima zelo gladko teksturo, se lepo nanaša in tako zagotovlja lepo občrtane oči s pridihom vijolične barve. Meni sama barva ni všeč, saj mi je malce pretemna vijolična saj imam raje svetlejše odtenke vijolične.
Sam nanos je hiter in natančen ter lahke, zahvaljujoč gladki teksturi.


Za ceno 5,90 € obite 0,5 g izdelka. Če i še enkart opravila nakup, ga verjetno ne bi ponovno kupila.

Sestavine :
DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, SYNTHETIC WAX, POLYETHYLENE, PHENYLPROPYLDIMETHYLSILOXYSILICATE, BEHENYL DIMETHICONE/BIS-VINYLDIMETHICONE CROSSPOLYMER, MICA, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, CAPRYLYL TRIMETHICONE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PROPYLENE CARBONATE, LECITHIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, BHT. +/- (MAY CONTAIN): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 - CI 77499 (IRON OXIDES), CI 75470 (CARMINE), CI 77510 (FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE) , CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77742 (MANGANESE VIOLET).CONTAINS CARMINE AS A COLOR ADDITIVE



6.) Liqid intense eyeliner, 02 Purple


Kot zadnje senaročilu dodala še eyeliner v temno vijolični barvi, ki pa me prav tako ni prepričal.
Ta tekoči eyeliner sem dobila v temno zeli šlatlici z zlatim napisom.Sama embalaža eyelinerja je plastična in je črne barve, na strani pa lahko vidimo, kake barve je eyeliner.
Predvsem mi pri njem ni blo všeč, da ima tako debel čopič za nanašanje, ker sem že tako ali tako nerodna z nanašanjem eyelinerjem in rabim malce več časa, da ustvarim lepo, tanko linijo na zgornjih vekah. Ta eyeliner pa mi je čisto predebel in ga zato tudi nisem skoraj nič uporabljala.
Je prav tako temne vijolične barve, prav tako kot kajal.




Za 6,90€ dobite 3,5ml izdelka.

Sestavine :
AQUA (WATER/EAU), STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, PVP, PENTYLENE GLYCOL, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, BUTYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, ACRYLATES COPOLYMER, MICA, MALTODEXTRIN, XANTHAN GUM, SODIUM DEHYDROACETATE, SODIUM HYDROXIDE. +/- (MATY CONTAIN): CI 77499 - CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 75470 (CARMINE), CI 77007 (ULTRAMARINES). CONTAINS CARMINE AS A COLOR ADDITIVE

Vsa ta ličila sem kupila na strani kikocosmetics.com. Žal mi je mogoče edino, da nisem vzela še ogledalca in pa zlate toaletne torbice.





Uživajte ob branju,
Rebeka







2 komentarja

  1. Joj to kolekcijo imam tudi jaz nagledano, je tudi meni všeč že sama embalaža izdelkov :) Večino, ki si jih kupila, so tudi meni najprej padle v oči. Me pa zanima, kakšna pride poštnina, če naročiš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je edino žal najbolj za senčilo, da sem kupla. Zaj če naročiš za manj kot 50€ je postnina nekje 8€ če pa naročiš za več kot 50€ pa je postnina 2,50€

      Izbriši