Kozmetika Caudalie



V današnjo objavi vam bom po slabih dveh mesecih testiranja predstavila negovalno kozmetiko znamke Caudalie, ki mi jo je v test poslalo podjetje vivaderm. Testirala pa sem vinosource matirni fluid, kremico za roke ter kremo okrog oči.





Caudalie vinosource matirajoči fluid



vsebuje organsko grozdno vodico, ki zadrži vodo v celicah in zmanjša občutljivost kože, Vinolevure®, skvalan oliv, laneni puder, izvleček ortosifona in Enantia chloranta, ki vpija višek sebuma in regulira njegovo izločanje.


Embalaža : 
Kremico dobite v klasični beli tubici z rdečim napisom ter z rdečim pokrovčkom. Za 40 ml kreme kreme boste odšteli 26,95€, porabiti pa jo je treba v roku devetih mesecev po odprtju.

Tekstura : 
Kremica je bele barve, zelo lahke teksture. Kremica se z lahkoto nanese na obrazu in se zelo hitro tudi vpije in ne pušča filma na obrazu. Vonj kremice pa je bolj svež, spominja me rahlo na grozdje, iz katerega je kremica tudi narejena.


Moje izkušnje : 
Kremico sem uporabljala slaba dva meseca zjutraj in zvečer, po običajni negi obraza. Ker je moja koža bolj mešana do mastna mi je ta krema kar ustrezala. Zjutraj sem jo vsekakor nanesla kot vlažilno kremo pred nadaljnjim ličenjem. Moja koža je bila po nanosu kreme navlažena do večera in me čez dan ni nič zategovalo, prav tako je kremica poskrbela, da se moj obraz po nanosu tekoče podalge ni nadležno svetil. Moj obraz je po nanosu kreme ostal matiran kar nekaj časa. Sem pa kremico nanesla v zgodnjih jutranjih urah, matrirni učinke je pa nekje pozno popoldne izginil. Vsekakor bi to kremico označila za zelo dobro, venadr pa mi ni pomagala pri zmanjševanju nepravilnosti na obrazu. Po mojem mnenju je odlična podlaga za ličila za tiste z mešano kožo, za tiste z zelo problematično kožo in z zelo izraženim mastnim sijajem pa verjetno nebi bila dovolj.





Caudalie Polyphenol C15 krema za okrog oči in ust



Vsebuje polifenole in vitamin C, ki delujeta proti prostim radikalom in gubam. Formula je obogatena z Matrixyl 3000 in izvlečkom praproti, kostanja, sladkega korena in nepozebnika. Za gladko in navlaženo kožo.


Uporaba :
Zjutraj in zvečer na očiščeno področje okrog oči. Brez dišav, ni fotosenzitivno. 0% parabenov, fenoksietanola, ftalatov, mineralnih olj.


Embalaža : 
Kremo dobite v klasični, temno zeleni tubi na iztis. Cena kremice je 26,20 € za 15 ml kreme, ki jo je treba porabiti v devetih mesecih po odprtju.


Tekstura : 
Krema je lažje teksture, in se z lahkoto nanaša. V zelo nežno področje okrog oči, se krema vpije v zelo kratkem času in ne pušča lepljivega občutka. Vonj kreme je po mojem mnenju nevtralen, rahel kozmetičen a nevsiljiv.


Moje izkušnje : 
Kremico sem redno nanašala okrog oči hkrati z vinosource matirajočim fluidom zjutraj in zvečer. Po več kot enomesečnem testiranju sem opazila, da je krema moje področje okrog oči lepo navlažila, področje je postalo malenkost bolj gladko, po mojem mnenju pa ni naredilo neke drastične spremembe. Glede učink na zmanjšanje gub pa bom težje poročala, saj okrog oči nimam še nobenih gub. Kremica je v vsakem primeru dobra in prijetno vlažilna.



Krema za roke in nohte


Antioksidantna krema iz organske celuloze daje koži mehkobo in zaščito ter ne pušča mastnih madežev in učvrščuje nohte.


Delovanje : 
polifenoli iz grozdnih pešk, Vinoleuvre®, karitejevo maslo, ekstrakt avokada, sladka pomaranča, glicerin.

Embalaža : 
Kremo dobite prav tako v klasični tubici srebrne barve s črnim napisom ter s črnim pokrovčkom.
Za ceno 12,35€ dobite 75ml kreme.


Tekstura :
Krema ni najlažje teksture, prav tako pa ni mastna. Se zelo hitro vpije v kože in ne pušča mastnih rok, za sabo pa pusti lep nežen vonj.


Moje izkušnje :
Kremo sem na roke nanašala po potrebi, kadar so bile moje roke suhe, pogosteje pa tudi pred spanjem. Krema je moje suhe roke navlažila, ampak žal ne za zelo dolgo saj so moje roke precej suhe. Po uporabi je bila moja koža na rokah mehka in gladka, hrapava malo manj. Za nohte ne morem povedat, kako je vplivala na njih saj so moji nohti trenutno v slabem stanju, saj so malenkost bolj lomljivi kot v preteklem času. Po mojem mnenju krema ni nek presežek, vseeno pa kožo lepo navlaži in ji podari lep vonj.




Zraven teh treh negovalnih izdelkov sem prejela pa še kup testerčkov, ki pa jih nisem podrobneje ocenjevala. Med vsemi mi je bilo zelo všeč olje za lase, obraz in telo. Namesto podrobnejšega opisa prilagam več slikic.














Za zaključek morem povedati, da so me izdelki prijetno prsenetili, hvala še enkrat podjetju Vivaderm za poslane izdelke.












Najlepša hvala za branje,
Rebeka



2 komentarja

  1. Meni je Vinosurce fluid super, pa tudi ta krema za roke mi je bila všeč. :)
    DD krema od DermEden pa se je zelo lepo prilagodila moji polti in jo izenačila, sem pa jo med nošenjem nekako dobila v oči in je res grozno peklo. Pri drugih BB, CC in podobnih se mi to ni zgodilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fluid je super, še boljši bi bil če bi imel še zraven kako delovanje proti nepravilnostim.

      Izbriši