Dvorec trebnik DT

Že kar nekaj časa nazaj sem od podjetja dvorec Trebnik prejela zelo velik paket v testiranje. Dobila sem svetlikajoče olje za telo in lase, osvežujočo meglico za obraz in telo, losjon za telo z negovalnim karitejem in osvežujočo peno za tuširanje.
Če vas zanima, kako so mi bili izdelki všeč pa le berite naprej.



VSI IZDELKI IZ LINIJE DT SE PONAŠAJO Z NASLEDNJIMI LASTNOSTMI :
- so brez parabenov
- so brez gensko spremenjenih organizmov
- so brez barvil
- so brez mineralnih olj
- vsebujejo sestavine naravnega izvora
- so bogata z rastlinskimi izvlečki in naravnimi olji



DVOREC TREBNIK DT SPARKLE STAR 
SVETLIKAJOČE OLJE ZA TELO IN LASE


Lahotno dišeče olje za telo in lase s petimi hranilnimi olji, ki naredijo lase in kožo zepljivo mehko in nežno sijočo. Vsebuje mešanico mandljevega, oljčnega, jojobinega olja, olja grozdnih pešk in organskega arganovega olja. 

Uporaba : 
Olje za telo in lase uporabljamo skozi vse leto, da zagotovimo zadostno vlago.

Embalaža :
Embalaža je iz plastike, na pumpico iz katere razpršimo zadostno količino olja.
Za ceno 6,99€ dobimo 150ml olja.

Moje izkušnje :
To olje me je izmed vseh prejetih izdelkov najbolj navdušilo. Ima čudovit, ampak bolj nežen vonj po oljih, ki jih vsebuje. Najbolj sem ga uporabljala kot olje za telo, sploh poleti je olje koži podarilo rahel lesk s prisotnimi bleščicami, kar mi je zelo všeč, saj ne maram olj, ki bi vsebovala prevč bleščic in se potem svetiš kot novoletna jelka. Olje je zelo lepo navlažilo mojo kožo, a je na koži vseeno ostal rahel masten občutek, saj niti nimam pretirano suhe kože na telesu.
Olje sem uporabljala tudi kot masažno, katerega uporaba me je še bolj navdušila. Z nežnim vonjem čudovito razvajalo moje čute.


Ocena : 
4/5



DVOREC TREBNIK DT ENERGY TONIC
 osvežilna meglica za obraz in telo


Privoščite si osvežujoč občutek kadarkoli čez dan z meglico za obraz in telo s čudovitim dišečim vonjem. Vsebuje aloe vero in virginijski nepozebnik, ki odlično navlažita in pomirita kožo.

Embalaža :
Embalaža je na pumpico, s katero enostavno popršite meglico na obraz in/ali telo.
Za ceno 6,99€ dobimo 150ml meglice.

Moje izkušnje : 
Meglica ima čudovit, osvežilen vonj, ki je po mojem mnenju najbolj primeren za vroče poletne dni, ko osvežitev pride še kako prav. Za obraz jo uporabljam tako, da meglico najprej popršim na vatko za obraz in nato nanesem na obraz, saj so me oči ob pršenju iz embalaži neznosno pekle.
Najraje sem si meglico popršila po dekolteju in vratu, kožo je meglica čudovito navlažila in osvežila le v stik z očmi ne sme stopit.


Ocena : 
3/5






DVOREC TREBNIK DT JUNGLE RAIN 
osvežujoča pena za tuširanje


Prepustite se svežini in nežnemu čistilnemu delovanju pene za tuširanje. Vsebuje alojo, ki vlaži, pomirja in osveži kožo. Ekstrakt virginjskega nepozebnika ima pritibakterijsko delovanje in je bogat z antioksidanti. Primeren je za vse vrste kože.


Embalaža : 
Peno za tuširanje z lahkoto iztisnemo iz klasičnega dozirnika.
Cena za 200ml izdelka je 7,99€.

Moje izkušnje :
Ta pena je drugi izdelek, ki me je najbolj navdušil. Ima čudovit osvežujoč vonj, aloja pa kožo neguje in pomirja. Peno sem uporabljala na morju, saj prav prišla po celodnevnemu izpostavljanju soncu. 


Pena je kožo izvrstno navlažila in pomirila, prav tako se je vonj na koži obdržal še kar nekaj časa.

Ocena :
4/5




DVOREC TREBNIK DT TENDER SHEA 
losjon za telo z negovalnim karitejem


Losjon za telo vsebuje karitejevo maslo in flavonoide. Karitejevo maslo hrani in izjemno vlaži kožo ter preprečuje izsuševanje. Flavonoidi zaščitijo kožo pred škodljivimi prostimi radikali.

Embalaža :
Embalaža je klasična, na iztis, vseeno pa se kar težko iztisne želeno količino produkta. 
za 4,29€ dobite 200ml izdelka.

Moje izkušnje :
Ta losjon pa me je nekak pustil ravnodušno. Sploh vonj, ki ga težko opišem, nazadnje je najboljši približek sladko-svež vonj, ki pa ni ravno po mojem okusu. Drugače pa se losjon super razmaže, kožo zelo lepo navlaži ne ne pušča mastnega filma na koži, tudi vpije se dokaj hitro, vonj ostane na koži še kar nekaj časa.





Ocena :
3/5









Na koncu se podjetju Dvorec Trebnik še enkrat iskreno zahvaljujem za posle izdelke ter za možnost, da sem jih lahko testirala. Osebno sta mi najbolj všeč svetlikajoče olje in osvežila pena za tuširanje.
Katri izdelek je pa vam najbolj všeč ? ste katerega že preizkusile ?

Vljudno vas vabim h komentiranju, prav tako bom vsakega komentarja zelo vesela.
Če pa vam je objava še posebej všeč, jo lahko delite na družabnih omrežjih.






Najlepša hvala za branje,
Rebeka




Ni komentarjev