My autumn beauty favourites


Bil je že skrajni čas, da vam predstavim moje beauty must haves ta to jesen. Sama jeseni ne maram preveč, saj sem bolj oboževalka poletja, a jesen imam predvsem rada zaradi rdečih, vijoličinih, rjavih barv na ustnicah, nohtih. Prav tako je potrebno lahke bb kreme zamenjati za malo bolj prekrivne podlage, tudi nega kože se spremeni. Če vas zanima, kateri izdelki pa pri meni zmagajo za jesenski čas, pa le berite naprej.






Predvsem na ustnicah imam rada rdeče in vijolične odtenke. Novi pridobitvi za to jesen sta essence xxxl longlasting lipgloss the matt v odtenku 16 berry cream in pa catrice šminka iz omejee kolekcije fallosophy v odtenku fabolous fox-ia.



Trenutno sem nad senčkami najbolj navdušena nad novo Makeup Revolution paletko new-trals vs neutrals, ki vsebuje meni ljubše odtenke za jesen.



Trenutno zasedo mesto med mojimi najljubšimi maskarami nova bourjois push up volume glamour ultra black edition.  Nad njo sem zelo navdušena, saj mi trepalnice lepo podaljša, ne da bi jih zlepila.



V jesenskem in zimskem času je treba poskrbeti tudi za roke, da niso preveč suhe, sploh moje, ki so zelo rade suhe. Trenutno se navdušujem na balea golden glamour losjonom za roke, ki me je očaral s čudovitim vonjem pačulija in vanilije.





Oriflame je pred kratkim lansiral novo dišavo happydisiac, ki je zelo luškana zaradi kranse rdeče embalaže, sodi pa med cvetlično sadne vonje. Srce dišave izžareva čudovito svež vonj divjih jagod, elegantno povezan z nežnim egipčanskim jasminom.




Kot zadnje je med mojimi najljubšimi pristal nov Makeup Revolution mat blush, ki krasno poživi obraz, na obrazu pa mi ostane skoraj ves dan.






To so bili moji favoriti za to jesen. Kateri so pa vaši ?






Najlepša hvala za branje,
Rebeka







2 komentarja

  1. Najprej mi je v oči padla MR paleta senčil, ker je čudovita :) Drugače pa lep izbor!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tudi jaz sem navdušena nad to paletko, pa še fajn obstojne in pigmentirane so senčke ! :)

      Izbriši