Avon vanilija&sandalovina set za telo


Pred kratkim sem v avonovem katalogu zasledila povsem nov set za nego telesa z vanilijo in sandalovino, ki vsebuje gel za prhanje, losjon za telo odišavljeno meglico. Seveda se nisem mogla upreti nakupu, saj predvsem pozimi obožujem vonj po vaniliji.
Če vas zanima, kako mi je bil všeč ta set pa le beri naprej.




Avon vanilija&sandalovina
Gel za prhanje


Ovij se v prijeten objem z dišečo vanilijo z dodano luksuzno avstralsko sandalovino. Gel za prhanje vsebuje vitamina E in C.

Embalaža :
Prijetno dišeč gel za prhanje dobimo v kompaktni plastični embalaži na iztis, s katero iztisnemo zadostno količino gela, ki se ob stiku z vodo prične peniti.

Vonj :
Vonj je čudovit, sladek vanilijin z dodano čutno sandalovino, ki mi je všeč saj sam gel za prhanje nima pretiranega sladkega vonja.

Moje izkušnje :
Ta gel za prhanje mi je kar všeč, saj čudovito diši in je več kot primeren za prihajajoči zimski čas. Sama tekstura je precej lahka, a ne vodena in rahlo kremasta. Zelo lepo se peni, kožo izdatno navlaži, a 10 urna navlaženost je vseeno malo pretirana. Vonj na koži pa dokaj hitro izgine, ni tako kot pri afroditinem, katerega vonj se na telesu obdrži dalj časa.



Avon vanilija&sandalovina
Losjon za telo


Embalaža :
Losjon za telo dobimo v kompaktni plastični embalaži na iztis kot gel za prhanje.

Moje izkušnje :
Losjon čudovito diši in je več kot primeren za čutno zimsko razvajanje.
Tekstura losjona je lahko, lepo mazljiva, formula se hitro vpije v kožo in ne pušča nobenega lepljivega ali mastnega občutka na koži. Kožo prijetno navlaži, a prav tako je 10 urna navlaženost pretirana. Prav tako kot pri gelu vonj na koži ne obstane dolgo, kar je res škoda, saj sem od tako dišečega losjona pričakovala boljšo obstojnost.






Avon vanilija in sandalovina
odišavljena meglica za telo


Embalaža :
Odišavljeno meglico prejmemo v prozorni plastični embalaži na pumpico. Embalaža mi je všeč, ker je prozorna in lahko spremljamo, koliko meglice smo že porabili.

Moje izkušnje :
Vonj meglice je enak kot pri gelu za prhanje in losjonu, čeprav se na začetku preveč voha razredčeni alkohol, ki se v parih sekundah razdiši a me je vseeno precej zmotilo.
Meglica je super nadgradnja losjona za telo in mu malenkost podaljša obstojnost vonja, a prav tako ne za cel dan. Na oblačilih pa se vonj obdrži malo dlje, a vseeno ne preveč dolgo.








Za konec naj povzamem, da vsi ti izdelki res lepo dišijo, a so me razočarali pri obstojnosti vonj. Celoten set sem naročila preko avonovega kataloga, kjer je bil znižan na 5,90€, cena pa lahko variira glede na kataloško obdobje.
Vljudno vas vabim h komentiranju, saj bom vsakega komentarja zelo vesela, če želita pa lahko objavo delite na družabnih omrežjih.










Najlepša hvala za branje,
Rebeka





2 komentarja