New In ... #November 2015

Lep pozdrav !
Mesec je ponovno naokoli in spet je čas za novo new in objavo, kjer vam bom pokazala kaj vse sem nakupila v mesecu novembru. November je mesec, ko se nekateri že začnemo pripravljati na božično obdarovanje, saj se črnim petkom začnejo marsikatere trgovine ponujati velike popuste, pa tudi vse več trgovin že v novembru ponuja praznične darilne sete in marsikatere novosti na področju ličil.
Če vas zanima, kaj sem vse kupila pa le pozorno preberite objavo.




Essence Merry Berry kolekcija


Te praznično obarvane kolekcije, ki je zame ena izmed najlepših kolekcij letos, sem se veselila že v predogledu in nemudoma začela šparati denar z namenom kupiti celotno kolekcijo. In prav res sem bila vesela, ko sem uspela v v svojo zbirko dodati takšne lepotne cukrčke. Kupila sem vse tri šminke, lake za nohte, osvetljevalec, senčki za oči, odišavljen zlat prah, dišavo za lase, umetne trepalnice in dekoracije za nohte.
Navdušena sem bila najbolj nad odišavljenim zlatim prahcem in seveda šminkami.



Catrice Alluring Reds in Balea


Upreti se seveda nisem mogla catrice praznično obarvani kolekciji Alluring Reds. Kupila sem dve tekoči šminki, odtenka C01 in C02 in mat šminko v odtenku C03. Tekoči šminki sta me prijetzno presenetili, saj sta boljše kvalitete kot tiste, ki jih lahko kupite v redni prodaji, Prav tako nisem mogla skriti navdušenja nad mat šminko, ki prav nič ne izsuši ustnic ---> Podrobnejša ocena še pride.
V Dm-u sem kupila ta nov lip butter in pa univerzalno kremo z vonjem frezije. Lip butter me je razočaral, saj je po mojem menju bolje dat en evro zraven in kupiti labellovega, medtem ko pa me je kremica prijetno presenetila, saj čudovito diši, uporabljam pa jo tudi kot kremo za obraz v teh hladnejših mesecih.



Oriflame Giordani Gold Četverec senčil za oči


Prav tako se nisem mogla upreti nakupi novega oriflame četverca senčil za oči v odtenku Divine Brown. Senčilo je super kvalitetno, saj so senčila izjemno mehka in se dajo zelo lepo nanašati. V prodaji je možno kupiti še dva odtenka, in sicer vijoličnega in sivega, ki je kot nalašč za ustvarjanje smokey eyes looka.



Makeup Revolution


Preko moje najljubše spletne trgovinice ličila.si sem naročila par stvari, in sicer čudovit Makeup revolution praznični set, ki vsebuje zlato torbico, nude gloss za ustnice, in majhno paletko senčil za oči, vijoličen glos v tubici, gobico za nanos make-upa ter mojo prvo Sleek paletko Vintage Romance, ki me je očarala s svojo priročnostjo in čudovitimi odtenki, kot darilo pri nakupu sem zraven prejela še Montagne Jeunesse Blemish Mud masko za obraz.



Tudi prek makeuprevolutionstore.com sem naročila dve novi paletki, ki pa pri nam še nista dostopni, in sicer salted caramel in pink fizz. Obe paletki sta čudoviti nevtralnih odtenkov, njuna posebnost pa je to, da senčke dejansko dišijo po karameli in jagodah.



Yves Rocher in Ebay


Tudi pri podjetju yves rocher so se odločili, da za prihajajoče praznike lansirajo tri nove praznične kolekcije, in sicer kandirana pomaranča&cimet, kandirana pomaranča&mandelj, pikantna vanilija in slastno jabolko. Sama sem si privoščila nekaj stvari iz kolekcije pikantna vanilja, kupila pa sem losjon za telo z bleščicami, gel za prhanje in kopel, balzam za ustnice ter kandirana pomaranča&mandelj kremo za roke, kot darilo pri nakupu pa sem prejela Quelques Notes d`Amour parfumsko vodo.
Preko ebaya pa sem po Priporočilu soblogerke Tatjane z bloga Taya-My Little Beaty World kupila flash paletko zelo dobro pigmentiranih barv za obraz, ki so kot nalašč za ustvarjanje drznih makeup look-ov


Sleek paletka senčil


Ker je bila ta Sleek paletka Oh so special pri nas na ličila.si takrat razprodana, sem jo naročila prek uradne sleek spletne strani, saj so odtenki v tej paletki pisani meni na kožo.


Le Couvent des Minimes in Dvorec Trebnik


V dveh manjših nagradnih igrah na facebooku sem osvojila Le couvent des Minimes potovalno verzijo nove 3v1 micelarne vodice in kup vzorčkov, podjetje Dvorec Trebnik pa mi je poslalo kot nagrado univerzalno kremo karite.




Pa smo pri koncu mojega mesečnega nakupa. Ta mesec me je najbolj očarala essence kolekcija merry berry in Makeup Revolution paletki salted caramel in pink fizz.
Kaj je pa vam, drage bralke, najbolj padlo v oči ta mesec ? Kaj ste pa ve nakupile ta mesec ?
Vsakega kometarja bom zelo vesela, objavo pa lahko delite na družabni omrežjih.







Najlepša hvala za branje,
Rebeka




4 komentarji

  1. Senčila! Vsa! Top! Odlično si izbrala :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ! Ja tudi meni so vsa super, se ne morem odločit katera paletka je boljša.

      Izbriši
  2. Super nove pridobitve! Merry berry kolekcija je pa itak top ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ! <3 to pa itak, ena izmed lepših kolekcij letos.

      Izbriši