Yves Rocher praznična kolekcija
pikantna vanilija

Lep pozdrav !
Nezadržno se bliža praznični čas, zato so se pri večini podjetij odločil pripraviti posebne praznične kozmetične kolekcije, prav tako pri ličilih. Pri najrazličnejših znamkah je moč zaslediti krasne praznične kolekcije. Tokrat me je pri podjetju Yves rocher premamila kolekcija pikantna vanilija, ki je pa ena izmed treh prazničnih kolekcij. Najdemo še kolekcije kandirna pomaranča&cimet, kandirana pomaranča&mandelj ter slastno jabolko. 
Jaz vam bom v današnji objavi predstavila piling za telo, losjon za telo z bleščicami, balzam za ustnice in kremo za roke.




YVES ROCHER PIKANTNA VANILIJA PILING ZA TELO IN KOPEL


Pri tem pilingu me je seveda najprej pritegnila embalaža v obliki kroglice, pokrovček pa na navoj iz katerega se da enostavno iztisniti zadostno količino pilinga.  
Tekstura pilinga je kar tekoča, vendar ne preveč, da bi nam spolzela prehitro iz roke, vonj po vaniliji je čudovit, vendar ne presladek in prav nič vsiljiv. Pilingu so dodana so dodana zrnca, ki pa do kože niso preveč groba in nežno odstranijo odmrle kožne celice. 
Formula je obogatena z vodico bio plavice, naravnimi zrnci mareličnih koščic ter kokosovim prahom. Kožo nežno očisti in jo ovije v praznični vonj.
Prav tako se ta piling lahko uporablja kot kopel, vendar ga v ta namen še nisem preizkusila.


Piling lahko kupite za 5,90€ za 250ml izdelka.





YVES ROCHER PIKANTNA VANILIJA LOSJON ZA TELO Z BLEŠČICAMI


Seveda se nisem mogla upreti nakupu še enega prazničnega losjona za telo, ki vsebuje manjše bleščice, ki pa po mojem mnenju na koži niso preveč opazne. 
Losjon dobite v klasični plastični embalaži na iztis s krasnim prazničnim motivom smrekice in vanilijevega  stroka.
Sama formula losjona je zelo lahka, se hitro vpije, ampak kljub temu je naša koža zelo nahranjena, hkrati pa še slastno diši po vaniliji, na koži ne pušča mastnega filma.
Losjon je obogaten z oljem sladkega mandlja in z vodico bio plavice.


Losjon še vedno lahko kupite za 5,90€ za 200ml.






YVES ROCHER PIKANTNA VANILIJA BALZAM ZA USTNICE


Ker sem nora na izdelke za ustnice, je v moji nakupovalni košarici pristal seveda še en balzam za ustnice. Tokrat se je moji zbirki k predhodnima z vonjem makadamije in kokosa sedaj pridružila še pikantna vanilija. 


Balzam dobite v zelo lepi, praznično obarvani embalaži z motivim smrekice in vanilijevega stroka, ki kar kliče po praznikih. Balzam je brezbarven in krasno diši po vaniliji, tekstura je kremna, obogatena z oljem sladkega mandlja in karitejem, ki še izdatno negujeta in nahranita ustnice.
Za moje suhe ustnice je odlična izbira, ko sem na poti in ga uporabljam namesto mojega priljubljenega lip butterja, predvsem zaradi tega ker je ta balzam veliko bolj praktičen, pa tudi veliko bolj  higiensko ga je uporabljati.


Cena balzama je 2,90€ za 4,8g izdelka.







YVES ROCHER KANDIRANA POMARANČA&MANDELJ 
KREMA ZA ROKE


Ker sem želela preizkusti še kak drug vonj, sem se odločila za kremo za roke iz kolekcije kandirana pomaranča&mandelj, ki prav tako čudovito in nevsiljivo diši, kot sem pričakovala od izdelkih, ki imajo saden vonj.
Embalaža je krasne oranžne barve, ki je prav tako olepšana z motivom zlate smreke in pomaranče ter mandlja.
Krema je bolj vlažilna kot hranilna, tako da po mojem mnenju za zelo suhe in razpokane roke ni primerna. Tekstura je zelo lahka in se dokaj hitro vpije v suho kožo na rokah, vendar je v teh hladnejših zimskih mesecih potrebno kremo nanašati kremo za roke večkrat na dan, na moje suhe in razpokane roke sem jo morala nanesti 3-4 na dan, v primerih ko sem bila veliko zunaj pa tudi večkrat.
Ljub temu, da krema ni preveč hranilna, naredi roke krasno mehke in jih nežno odišavi z vonjem pomaranče in mandlja.


Cena kreme za roke je 3,90€ za 75ml izdelka.



Vse izdelke lahko naročite v njihovi spletni trgovini, kot sem jih jaz, ali pa če ste doma v bližini naše prestolnice, pa lahko obiščete njihovo prodajalno v kristalni palači.
Na sploh so me izdelki prijetno presenetili, ker sem pričakovala veliko bolj sladke vonje, a so ti prijetno nežni in niso prav nič vsiljivi, tudi same formule so prijetno vlažilne, in koži nudijo občutek ugodja in jo ovijejo v čudovite praznične vonje, ter telesu dodajo kanček bleščic.
Pa ve, drage bralke, katera praznična kolekcija je vam najbolj všeč ? Ste si privoščile kaj iz njihovih prazničnih kolekcij ? Kako ste navdušene nad izdelki ? Vsakega komentarja bom zelo vesela, lahko pa objavo delite na družabnih omrežjih.






Najlepša hvala za branje,
Rebeka

Ni komentarjev