Catrice & Essence izdelki pomlad/poletje - wish list

Pomlad se nezadržno bliža, kar pomeni da bosta eni izmed mojih najljubših znamk ličil na trg poslali nove produkte za pomlad in poletje 2016. Vedno komaj čakam pomlad in poletje, saj me vedno zanima, kaj je novega v naših drogerijah. V tej objavi sem sestavila svojo listo želja prihajajočih ličil essence in catrice, ki so me najbolj pritegnili.





ESSENCE WISH LIST


1. Forbidden volume, forbidden volume rebel, rock`n doll maskara in forbidden volume maskara topcoat
Sem velika ljubiteljica maskar in dolgih trepalnic, zato so mi takoj v oči padle te tri maskare, ki obljubljajo dramatičen volumen brez sprijemanja. Medtem ko forbidden volume maskara topcoat oblublja volumen trepalnice, nanese pa se lahko nad katero koli maskaro.


2. BB beauty balm za ustnice
Prav tako vedno rada preizkušam nove balzame in šminke, zato so mi v oči padli ti bb balzami za ustnice, ki bi jih naj negovali s karitejevim maslom in vitaminom E, lahka tekstura bi pa naj zagotavljala krasen sijaj in kanček barve.


3. Glossy in velvet stick
Sijoč ali mat videz ! Glossy šminke zagotavljajo sijoč videz, medtem ko velvet zagotavljajo svilnato mat finiš. Mehka tekstura z visoko prekrivnostjo se nahaja v praktični obliki svinčnika.

4. Make up fiksing sprej
Ker imam rada, da moj make up na meni ostane kar se da dolgo, bom vsekakor preizkusila ta fiksing sprej, ki zagotavlja fiksiranje make upa brez težav, ima pa tudi rahel osvežilen občutek.

5. Pure nude osvetljevalec in fiksirni puder
Osvetljevalec je nova pridobitev v NUDE družini, ki se ga zelo veselim preizkusiti. Ponuja rahel sijaj na ličkih. Fiksirni puder pa matira obraz in fiksira puder čez cel dan.

6. The jellys laki za nohte
Ti laki za nohte so takoj pritegnili pozornost, saj so v mojih najljubših barvah. Sedem rdečih in roza odtenkov zagotavlja vznemirljiv moker videz, zahvaljujoč gelasti teksturi.

7. Contouring in pahljačasti čopiči
Ker čopičev za contouring ni nikoli preveč, se zelo veselim preizkusiti še tega, ki je edinstveno oblikovan z ravnimi ščetinami, s katerim se da krasno zabrisati vsak produkt, medtem ko pahljačasti čopič omogoča natančen nanos bronzerja in osvetljevalca.

8. Blush ball 
Rdečilo v obliki kroglice se zaradi edinstvene oblike nanaša direktno na obraz, enostavno pa se zabriše s prsti. Prav tako je idealen za na pot.

9. Contouring paletka
Ta paletka je definitivno izdelek, ki se ga najbolj veselim preizkusiti, saj sem velika navdušenka nad osvetljevanjem in senčenjem. Ponuja prav vse za popolno osvetljevanje in senčenje, mat bronzer odlično osenči želene predele, mat osvetljevalec omogoča izstopajoč videz tam kjer ga neanesem, rdečilo z rahlim sijajem pa doda svež sijaj.

10.  Nails in style umetni nohti
Včasih zelo rada posežem po umetnih nohtih, kar se mi ne da ukvarjati z nail artom. Na voljo so v dveh različnih velikostih in barvah. Najbolj so mi všeč tisti, v obliki mandlja.










CATRICE WISH LIST


1. Sand nudes paletka
Čudoviti, naravni odtenki, ki spomnjajo na pesek s Karibov in vroče puščave Sahare. Svilnata tekstura zagotavlja visoko prekrivnost.

2. Soft metal paletka
Svilnata tekstura zagotavlja visoko prekrivnost, ki zagotavlja unikaten metal finiš.

3. Multitalent čopič
En čopič za vse : za osvetljevalec, bronzer, rdečilo, tekočo podlago in korektor. 

4. HD Multitalent puder in podlaga
Ta puder se lahko nanaša s čopičem kot puder ali z gobico kot tekočo podlago. Sliši se zanimivo, zanima pa me kako se obneslo.

5. Allround Contouring paletka
Večinoma uporabljam pudraste contouring, sedaj se pa zelo veselim, da bo lahko preizkusila tudi kremne. Vsebuje dva temnejša odtenka za senčenje, dva svetlejša odtenka za osvetljevanje in en zelo svetel osvetljevalec.

6. Prime and Shine anti blur stick
Ta svinčnik zagotavlja, da bodo izginile razširjene pore in manjše gubice, obljublja veliko, zato me zelo zanima, kako se bo obnesel.

7. High Glow osvetljevalec
Mehka tekstura, ki omogoča prekrivnost, ki se da nadgrajevati. Ponuja rahel sijaj predelom, ki jih želimo osvetliti.

8. Blush artist paletka rdečil
Obožujem rdečila, še lepše pa je če so v paletki. Komaj čakam, da jih preizkusim, če so prav tako dobro prekrivna kot njihova rdečila iz redne prodaje.









Kaj pa ve, drage bralke, kateri izdelek pa je vam najbolj všeč ?
Najlepša hvala za branje.










WITH LOVE,
REBEKA

Ni komentarjev