Essence love.joy.care. & Catrice Rough Luxury LE

Lep pozdrav !
Danes vam predstavljam dve zadnji omejeni kolekciji Essence in Catrice v letu 2015, ki sta ju zaznamovali predvsem olja za ustnice, ki so to zimo postala pravi hit. Prav zaradi radovednosti, kako se olja obnesejo na ustnicah sem si privoščila obe olji za ustnice iz essence omejene kolekcije
love.joy.care in olje za ustnice iz catrice omejene kolekcije rough luxury. Prav tako pa sta se v moji virtualni košarici na spletni strani click2chic.si znašli še maslo za roke in hladilne blazinice za sprostitev oči.
Če vas podrobneje zanima, kako so se obnesli vsi izdelki pa le berite naprej.






ESSENCE LOVE.JOY.CARE. INTENZIVNO MASLO ZA ROKE


Že v predogledu je moj pogled najprej pritegnilo tole ljubko pakirano intenzivno maslo za roke.
Maslo za roke je pakirano v klasičen, plastičen lonček z odpiranjem na navoj, ki me je kar všeč, čeprav imam raje takšne v tubi ampak vseeno dajmo mu priložnost, da se izkaže.
In kaj maslo obljublja ?


Svilnato mehka tekstura roke navlaži, jih naredi čudovito mehke in zagotavlja napeto obnohtno kožico. Bogata krema se hitro vpije, ima prijeten vonj in na rokah ne pušča mastnega filma.
Moram priznati, da se z vsem napisanim več kot odlično strinjam.
Tole maslo sem od trenutka, ko sem ga prejela nenehno uporabljala, čeprav ga sedaj šparam, saj že gre proti koncu.
Maslo je dokaj goste teksture, ampak se v mojo suho kožo zelo hitro vpije in ji nudi takojšen občutek ugodja.Vsebuje odlične hranilne sestavine kot so karitejevo maslo, kokosovo in mandljevo olje, ki so ključni pri zimski negi suhih in razpokanih rok.


Prav tako maslo odlikuje super nežen vonj, ki ga pa je težko opisati. Meni predvsem diši po svežem bombažu, kot tudi piše na embalaži z dodatkom sladkega.


Za maslo za roke sem odštela 3,29€ za 50ml izdelka.
Ocena : 4,5/5






ESSENCE LOVE.JOY.CARE. BLAZINICE ZA OČI


Te blazinice sem naročila predvsem iz radovednosti, ne da bi pričakovala kakršenkoli čudež od njih, saj se mi dostikrat zgodi, da ima utrujene in suhe, zato sem si rekla, zakaj pa ne.
In kaj obljubljajo blazinice ?


Hladilne blazinice osvežijo zabuhle in utrujene oči.

Navodilo :
Blazinice za eno uro položi v hladilnik (vendar ne v zmrzovalnik) nato jih za 10-15 minut položi na oči. Primerne so za večkratno uporabo.


Blazinice so me po prvi uporabi prijetno presenetile, saj mojih velikokrat utrujenim očem nudile takojšnje olajšanje in sprostitev, prav tako so postale del moje rutine nege kože, kjer enkrat tedensko opravim piling ter masko, sedaj pa sem zraven dodala še te blazinice. Po uporabi blazinic pa sem na predel okoli oči nanesla še super afroditino masko za okoli oči, ki me je prepričala že pri prvi uporabi.

Cena :
1,39€





ESSENCE LOVE.JOY.CARE OLJE ZA USTNICE
01 I`M FEELING GOOD
02 GOOD IN THE MOOD


Prav tako se mojemu naročilu nista mogla izogniti ta dva olja za ustnice, ki hkrati negujeta suhe ustnice in jim dodata kanček barve. Vsebujeta negovalno avokadovo in jojobino olje, ki sta odlični sestavini v boju s suhimi ustnicami pozimi.

Embalaža je klasična in spominja na lip gloss. Embalaža je tudi prozorna, skozi njo se lepo vidi barva tekočine prav tako pa lahko spremljate tudi, koliko olja za ustnice ste že porabili.
Obe olji za ustnice imata značilen essence sladko svež vonj, ki pa ni moteč. 
Aplikator je dokaj majhen in kratek, meni ni bil všeč saj je premajhen za moje ustnice in nikakor ne zajame dovolj produkta, 
Občutek na ustnicah je zelo lahkoten, kot da nebi nosili ničesar. Ustnicam nobeno olje ne podari kančka barve, oba delujeta bolj kot brezbarvna glosa.



Tudi obstojnost ni najboljša, pri tem sta se najbolj izkazalo olji iz omejene kolekcije Winter?Wonderful!, katere oceno si lahko preberete TUKAJ .

Cena : 
2,49€ 






CATRICE ROUGH LUXURY OLJE ZA USTNICE
C01 COZY CASHMERE


To olje je edino, kaj sem si privoščila iz catrice omejene kolekcije rough luxury, pa še to bolj kot ne samo za primerjavo z essence love.joy.care. 
To olje je za razliko od essence olj pakirano v večji tubici nežno breskvaste barve na iztis, kar mi ni preveč všeč, saj s težavo iztisnem dovolj veliko količino produkta.
Zato pa je tekstura malenkost bolj gosta in se bolje oprime ustnice in z ustnice ne izgine takoj. To olje neguje ustnice z mandljevim oljem in z rahlim vonjem po vaniliji.







Za konec naj povem, da me je pri tem nakupu najbolj navdušilo intenzivno maslo za roke iz essence omejene kolekcije love.joy.care, ki ga res toplo priporočam vsem, ki se pozimi soočate s suhimi in razpokanimi rokami, saj vam takoj nahrani roke in nudi občutek ugodja. Ostale stvari so zame bolj kot ne povprečne.

Kaj pa ve, drage bralke, kako sta pa vam všeč zadnji kolekciji v letu 2015 ? Kaj ste si privoščile in kaj vas je navdušilo ? Vsakega komentarja bom zelo vesela.









WITH LOVE,
REBEKA

Ni komentarjev