New in #December 2015

Lep pozdrav !
Zopet je naokoli mesec, tokrat vam bom pokazal moje pridobitve prazničnega meseca decembra, v katerem se je nabralo malenkost več novih stvari, saj je ponavadi v mesecu decembru največ zapravljam, pa ne samo zase, tudi za svoje najbližje in mojega dragega je bilo treba poiskati kakšna izvirna darila. Vseeno pa sem si par stvari privoščila tudi zase, nekaj stvari sem prejela v test, a tudi darilo od moje secret sabnta Larise.
Torej če vas zanima, kaj vse sem kupila v tem mesecu pa le berite naprej




MAKEUP REVOLUTION ČOPIČI


Ker sem pod nujno potrebovala nove čopiče, saj so mi stari že začeli razpadati, sem si preko ličila.si naročila povsem nov, božični set čopičev, ki so mi zaenkrat zelo všeč, sploh glede na ceno.



Preko spletne trgovine click2chic.si, ki je ena izmed mojih najljubših sem si naročila obe olji za ustnice in maslo za roke iz essence omejene kolekcije love.joy.care., iz catrice rough luxury pa sem si privoščila samo olje za ustnice z rahlim vonjem vanilije.



Potrebovala sem nov balzam za lase, zato sem si privoščila nov aussie miracle moist balzam, ki se je na mojih suhih laseh odlično odrezal, kupila sem še balea oljni odstranjevalec ličil in catrice treasure trove rdečilo za lička.



Tudi Kozmetika Afrodita me je ta mesec znova navduševala z novim jagodnim moussom za telo, ki res omamno diši in ga uporabljam nonstop, tudi maski za okoli oči in maska za ekstremno navlažitev sta pri meni poželi same pohvale !!



Pred novim letom me je presenetilo podjetje Dvorec Trebnik s krasnim paketom, ki je vseboval arganovo mazilo, juicy orange gel za prhanje, olje za masažo vanilija in krasno knjigo o lepoti. Dvorec Trebnik še enkrat hvala iz srca !



Prav tako sta me ta mesec presenetili Essence in Catrice, od katerih sem v test prejela fiksing puder in senčilo za oči v stiku iz prihajajoče kolekcije valentine? Who cares! in paletko senčil in svinčnik za obrvi iz Catrice prihajajoče omejene kolekcije Graphic Grace.



Po krajšem izleti v najbližji DM sem si privoščila novo Balea golden glamour olje za telo z bleščicami in essence winter?Wonderful! paletko senčil za oči.



Prav tako v DM sem si privoščila hranilno masko za obraz z vanilijo in malino in nov Deborah dress me perfect, katerega sem kupila na kuponček. V intersparu sem zasledila novo kolekcijo heart&home dišečih voskov z zimskimi vonji, in sicer winter berries, christmas cupcake in waiting for santa, Simona z bloga Beauty of a Lemon pa mi je poslala Santa`s piling za ustnice in vzorček ocean salt pilinga za obraz in cup o` cofee maske za obraz.



Od mojega dragega sem za božiča dobila krasen avon parfumski set Fergie Outspoken Party, ki božansko diši !



V skupini slovenskih beauty blogerk smo se ta mesec igrale igrico secret santa, kjer je vsaka svoji skriti obdarovanki poslala božično darilo. Jas sem krasno darilo prejela od Larise iz bloga 21st Century Girl, ki se je z izbiro darilo zelo zelo potrudila.


Ponovno sem zapravljla v DM, mullerju in intersparu. V dm-u sem kupila nov gel za britje z vonjem mandarin, in dve maski za obraz, in sicer s sivko ter oljno masko za obraz, s katero sem več kot zadovoljna. V mullerju se nisem mogla upreti nakupu nove milka čokolade s koščki keksom, čokolade in karamele, v košarici se je znašel še najnovejši labello lip butter z vonjem kakava in catrice treasure trove zlati puder.
V intersparu sem kupila Ilight dišečo svečko z vonjem vanilije in kokosa, ki božansko diši.



Okoli miklavža sem preko click2chic.si naročla par stvari iz omejene kolekcije essence winter?wonderful!. Privoščila sem si obe olji za ustnice, balzam za roke, balzam za ustnice, rdečilo, osvetljevalec in prekrasne fluffy gumice za lase, zraven pa sem kot presenečenje prejela še gorenjkino mlečno čokolado.



Po prebrani ocene blogerke Petre z bloga Adjusting Beauty sem si jo morala naročiti, saj je po njenih swatchih paletka zgledala prekrasno, sedaj pa jo uporabljam skoraj vsak dan, saj vsebuje prekrasne in nosljive nude odtenke.






Tako, prikrmarili smo do konca še enih mesečnih pridobitev, tokrat prazničnih decemberskih.
Kako so vam všeč moje pridobitve ? S čim pa ste se ve, drage bralke, razvajale ta mesec ?
Vesela bom vsakega komentarja, lahko pa objavo tudi delite na socialnih omrežjih.









With Love,
Rebeka



.

9 komentarjev

  1. Hvala <3 meni pa paletka ni nič posebnega, je mogoče malenkost presvetla. Kje si pa kupla mac testerčke ?

    OdgovoriIzbriši
  2. Nakupila si čudovite izdelke :). Love Joy krema za roke je meni zelo všeč. Nima močnega vonja in je super tudi za mojo bolj občutljivo kožo. Voski iz špara so super, jaz sem tudi dobila Wild Berries za darilo. In Outspoken Party - fantastičen sadni vonj. Mene zelo spominja na Britney Spears Midnight Fanasty :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem te z veseljem omenila, ker pišeš res fantastičen blog ! Bi te bilo tudi fajn spoznat ! ... ja maslo za roke je tudim meni super, če še kje kakšnega ujamem ga sigurno kupim..... parfum je ful fajni ja, ga skos uporabljam ! od voskov pa je meni naljubši christmas cupcake, ker mam ful rada vonj po vaniliji.

      Izbriši
  3. Opa, kar dober nakupček! Kako se ti obnesejo čopiči? :)


    Mikela iz www.lovingfromberlin.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala <3 meni so zaenkrat glede na ceno super ! fajn so mehki in super se da delat z njimi, bo pa sledila še podrobnejša objava.

      Izbriši
  4. Čopiče imam tudi sama že nekaj časa nagledane :) Afroditin mousse pa zelo lepo diši. Ga kar ne upam začeti uporabljati, ker bo potem še hitro šlo po njemu :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so ful fajni čopiči ! ... Jaz ta mousse nonstop uporabljam, sploh se ga ne naveličam.

      Izbriši
  5. Me veseli, da ti je bilo darilo všeč. :)
    Naked Choclate so tudi meni super, najbolj všeč mi je bila bela čokolada, pa tudi nasplošno imam najraje belo, hehe. :)

    OdgovoriIzbriši