Ocena : Herbio Hidrolat Vrtnice&jojobino olje

Pozdravljene, lepotičke !
Zopet je na vrsti nova ocena, tokrat dveh negovalnih izdelkov za nego kože obraza. Pri podjetju Herbio so mi prijazno ponudili možnost testiranja hidrolata vrtnice in jojobinega olja. Zame so olja postala nepogrešljiv del jutranje in večerne nege obraza vsekakor tudi poleti. 
Če vas zanima moje mnenje o obeh izdelkih pa le pozorno berite naprej!





Hidrolat Vrtnice


Hidrolat vrtnice je odličen v vseh pogledih, lahko ga uporabljamo kot tonik za nego zrele, aknaste ali občutljive kože, lahko ga uporabimo kot osvežilec prostora, prav tako je vodna osnova pri pripravi razne kozmetike, ena izmed načinov uporabe je za nego in krepitev las.
Na naraven način koži vzdržuje njen pH, in vzpodbuja njeno obnavljanje. Vrača vlago, vitalnost in sijaj ter zavira nastanek prezgodnjih gubic. Lahko se ga razprši po koži in na tak način deluje kot naravni parfum, odličen je po prhanju saj koži povrne vlago, dobro se obnese pri negi suhih in poškodovanih laseh.

Jaz sem hidrolat uporabljala zjutraj in zvečer kot tonik pri negi kože obraza in se je več kot odlično obnesel. Pred uporabo ga je treba pretresti in nato razpršimo po obrazu. Nato sem nadaljevala z nanosom kreme za obraz. Hidrolat čudovito diši po vrtnicah, ki ga naravnost obožujem ! Naravni vonj po vrtnicah, ki ni prav nič vsiljiv !
Tudi koža je bila po nanosu čudovito mehka in navlažena. Hidrolat prejmete v temni steklenički s pršilko, ki mi je zelo všeč saj mi je ljubši ta način nanosa kot pa z vatico, kjer se mi pogosto zgodi, da porabim preveč izdelka oziroma se mi ga preveč vlije po vatici. Embalaža vsebuje 100ml izjemno dišeče vodice. Jaz sem hidrolat uporabljala izključno kot tonik pri negi kožo, sem ga pa porabila dokaj hitro, v malo več kot mesecu dni.

Hidrolat vrtnice najdete na njihovi spletni strani, zanj pa boste odšteli 12 €, kar se mi ne zdi pretirana cena.









Jojobino Olje


Tudi nad jojobinim oljem sem bila navdušena saj je odlično pri negi moje kože. Pravzaprav je odlično pri negi vseh vrst kože, še posebno aknaste in občutljive kože. Hranljiva maščobna olja so nežna do kože in ne povzročajo alergij. Olje se hitro vpije, zavira nastanek gubic, ohranja vlažnost in elastičnost ter prožnost kože, prav tako je v jojobinem olju veliko vitamina E., deluje kot antioksidant in varuje kožo pred prostimi radikali. Prav tako deluje blagodejno pri srbečem lasišču, pri težavah z izpadanjem las in prhljajem., ker jojobino olje uravnava količino izločanja sebuma. Redna uporaba jojobinega olja ohranja lase prožne, svetleče in močne.

Jaz sem jojobino olje uporabljala pri jutranji in večerni negi obraza, tako da sem po nanosu hidrolata vrtnica kanila par kapljiv dlan in jih rahlo segrela med dlanmi in jih nato s polkrožnimi gibi vmasirala v kožo obraza. Po uporabi je bila moja koža prijetno mehka in nahranjena, odlična lastnost tega olja je,da se hitro vpije in lahko hitro nadaljujem z nanosom dnevne ali nočne kreme. Jojobino olje sedaj uporabljam že par mesecev, in sem ga porabila malo manj kot pol, kar je super, saj ga imamo za dalj časa. Prav tako kot hidrolat vrtnice olje dobimo v temni stekleni flaški z manjšim dozirnikom, ki omogoča doziranje majhnih kapljic direktno na dlan. 

Embalaža vsebuje 100ml izdelka, kupite pa ga lahko na njihovi spletni strani za 20€.








Za zaključek lahko povem da sem z obema poslanima izdelkoma več kot zadovoljna, saj sta odlično pripomogla pri negi moje kože, ki ima občasne izbruhe mozoljčkov. Jojobino olje je krasno in jih doakj dobro obvladuje, čeprav se v tistih dnevih še vedno pojavi eden ali dva ! Tudi hidrolatu vrtnice gredo vse pohvale saj je odličen tonik, in veliko pripomore h gladkemu videzu kože. 
Vso njihovo ponudbo si lahko ogledate na njihovi spletni strani tukaj !


Upam, da vam je bila moja objava v pomč in da se boste lažje odločili za nakup.
Pa ve, drage bralke, ste že sporbale kaj od podjetja herbio? Kako so vam izdelki bili všeč ? Vesela bom vsakega komentarja.

Najlepša hvala za branje,

Ni komentarjev