Ocena :
 Adria Spa losion za telo limonska trava - pomaranča


Lep pozdrav, lepotičke !
Zopet je na vrsti objava v slovenščini, tokrat sem za vas pripravila oceno losiona telo znamke Adria Spa, ki so mi ga velikodušno poslali v test že nekaj časa nazaj in sedaj je pravi čas, da z vami delim moje mnenje o tem losionu.
Torej, če vas zanima, kako se je losion odrezal pri meni pa le pozorno berite naprej.




Losion za telo prejmete v plastični 200 ml plastični embalaži z zelenim napisom in dozirnikom na pumpico, kar mi je še posebej všeč, saj omogoča natančno in higienično doziranje losiona za telo. Ta in ostale losione za telo najdete na njihove spletni strani po ugodni ceni.

Tekstura losiona je lahka, a kljub temu zelo dobro mazljiva. Prav tako za razliko od ostalih losionov mojo kožo zelo dobro neguje in jo odlično navlaži ter odišavi s prijetnim vonjem citrusov, ki pa ne spada med moje najljubše vonje, saj sama vedno raje posegam po kakšnih sladkih vonjih, ampak ta vonj je več kot idealen za poletje ko nam prija malo osvežitve sredi vročine. 
Prav tako se losion zelo hitro vpije v kožo in ji nudi občutek ugodja, prav tako ne pušča nobenega mastnega filma na koži, kožo prijetno odišavi, vonj pa na koži ostane še kakšne tri ure, ampak vlažilen učinek pa ne izgine.




In še sestavine : 
Sestavine ( INCI): Aqua, Paraffinum Liquidum, Propylene Glycol, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Lanolin, Triathanolamine, Tocopheryl Acetate, Citric Acid, Monohydrate, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Hxyl Cinnamal, Limonene, Citral, Linalool, Alpha-isomethy, Ionone, Citronellol, Geraniol, Eugenol




Za konec naj povem, da me je ta losion pozitivno presenetil, saj ima kar dober vlažilni učinek, ki ga pri večini losionov za telo, ki sem jih uporabljala nisem zaznala, saj je moja koža že bila suho kakšni dve uri po nanosu. Tudi vonj je krasen in več kot primeren za poletje, če pa ne marate citrusnih vonjev, imajo v njihovi spletni trgovini na izbiro še dva vonja, in sicer sivka oliva in limona suhocvetnica.
Pa ve, drage bralke, ste že preizkusile kakšen njihov izdelek? Kakšne so vaše izkušnje? Vesela bom vsakega komentarja.

Najlepša hvala za branje,

Ni komentarjev