Dišeči prazniki z 
L`Occitane Joyeuses fêtes

Pozdravljene, lepotičke !
Danes vam bom predstavila božično omejeno kolekcijo, ki me je letos najbolj očarala. To je zagotovo L`Occitane praznična omejena kolekcija Joyeuses fêtes, ki vsebuje toaletno vodo, kremo za telo, gel za prhanje, kremo za roke in balzam za ustnice.




Se sprašujete, kako nova linija diši ? Zame preprosto čudovito. Nežno, a hkrati prefinjeno in ženstveno. Čudovito diši po rdečem jagodičevju, potoniki in vrtnici. 


Gel za prhanje

Tale gel za prhanje je moj prvi, ki sem ga preizkusila od L`Occitane, in me je navdušil. Note maline, vrtnice in frezije so čudovito prepletene in nudi posebno doživetje pod tušem, zaradi katerega bi se lahko tuširala tudi pol ure. Tudi kožo telesa zelo dobro očisti, in jo nežno odišavi, po uporabi pa je koža telesa navlažena in je prav nič ne zateguje.



Krema za roke

L`Occitane je znan po svojih odličnih kremah roke, moj favorit je krema za roke s karitejevim maslom, ki je več kot odlična izbira za nego rok pozimi, saj jih odlično nahrani. Tudi ta me ni razočarala, nasprotno moje roke je zelo dobro navlažila in jih obenem še prijetno odišavila. Presenečena sem bila nad vonjem, ki se je na rokah obdržal še dobri dve uri. Tudi krema čudovito diši po malini, vrtnici in freziji.





Balzam za ustnice

Čeprav nisem ljubiteljica L`Occitane balzamov v tubici, saj so mi premastni in dokaj hitro izginejo z ustnic in je zaradi tega potrebno večkrat dnevno ponoviti nanos, tega pa ne maram. Ampak ta je drugače teksture, ni tako zelo masten, spominja me nekako na silikonske primerje za obraz. Na ustnicah se tudi obdrži dlje, in ustnice so prijetno navlažene, vendar bi za zelo suhe in razpokane ustnice priporočala kaj bolj hranilnega. Tudi ta balzam diši čudovito, kot vsa kolekcija. 


Pa ve, drage bralke ste si privoščile kaj iz te kolekcije ?
 Zapišite spodaj v komentarjih.




Najlepša hvala za branje.

Poljubčki,




2 komentarja

  1. Čudoviti izdelki. ❤ Te kolekcije še nisem preizkusila, je pa zagotovo na moji listi želja. Me pa trenutno pod tušem spremlja Terre de lumiere.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res lepo diši kolekcija. terre de lumiere tudi noro diši, obe verzji.

      Izbriši