Novo v Sloveniji : The Body Shop 
+ prvi vtisi

Pa je končno zadišalo tudi pri nam ! 
The body shop je po dolgem čakanju končno na voljo tudi pri nam, zaenkrat le kot spletna trgovina, načrtujejo pa tudi odprtje trgovinice. Po trgovinici lahko brskaš TUKAJ !




 Zgodba se je začela leta 1976 z Anito Roddick, ustanoviteljico podjetja The Body Shop. Poleg kakovostnih izdelkov, ki jih je ustvarjala, je bila prepričana, da lahko s podjetjem spreminja tudi svet in dela dobra dela.
The body shp je prva znamka, ki se je začela boriti proti testiranju na živalih, njihovi izdelki so popolnoma vegetarijanski, nekateri tudi veganski. Prav tako podpirajo pravično trgovino, kar pomeni, da lokalnim in manjšim prodajalcem sestavin ponujajo pošteno plačilo.






Sama do sedaj nisem imela veliko možnosti preizkusiti njihovih izdelkov. Na Dunaju sem se nekaj let nazaj na hitro ustavila v njihovi trgovinici, kjer me je očaral vineyard peach losjon za telo. 
Letos smo imele možnost povonjati njihovo božično kolekcijo na Beautiful bloggers Meetup-u, še preden je bila spletna trgovinica sploh odprta.
Pred kratkim sem naročila nekaj darilnih setov v potovalnih velikostih, saj rada najprej sprobam izdelke, šele nato jih kupim v pravi velikosti.

Darilna košarica Vanillla Chai

V luštni kartonasti embalažici se je skrival mini gel za prhanje, mini maslo za telo in gobica za prhanje, ki pa je ne uporabljam. Čudovit zimski vonj, ki me je prepričal, saj ne diši klasično sladko po vaniliji. Nekako me vonj spominja še na zimske začimbe, ki vonj po vaniliji še dodatno popestrijo
Maslo za telo je zelo vlažilno in hranilno, ne pušča mastnega filma, in se dokaj hitro vpije. Sedaj za pozimi je odlična nega kože.


Darilni duo krema za roke in maslo za ustnice karite
Maslo za telo Frosted plum

Čudovit set kreme za roke in masla za ustnice je idealno kot darilo ob bližajočih se praznikih. Maslo za ustnice mi je všeč, saj je dovolj hranilno za zimski čas, moje ustnice so po nanosu zelo mehke. Za zelo razpokane ustnice pa raje priporočam kaj drugega, na primer nuxe medeni balzam za ustnice.
Tudi kremica za roke se odlično obnese, je dovolj vlažilna za moje suhe roke, a moram nanos ponoviti večkrat dnevno.
Moj najljubši praznični vonj je zagotovo frosted plum, saj je nekaj posebnega. Diši sadno in sladko, a še vedno je vonj eleganten in ne vsiljiv.

Darilna torbica mandljevo mleko &med

Ta darilna torbica je primerna za vse, ki ne marate zelo parfumiranih izdelkov, saj je vonj izjemno nežen in nevsiljiv. Maslo za telo mi je všeč, saj kožo nežno odišavi. Primeren je tudi za tiste z občutljivo kožo. Tudi krema roke prijetno odišavi in jih hkrati tudi navlaži. Gel za prhanje tudi kožo navlaži in je ne zateguje, kožo nežno odišavi in ne draži kože.


Maslo za telo frosted berries in kokos
Mat tekoča šminka Sicily Iris


Maslo za telo frosted berries in tekočo šminko sem prejela letos na Beautiful Bloggers meetup-u, medtem koka Sicily iris je maslo za telo kokos v moji zbirki že kako leto. Mat tekoča šminka mi je zelo všeč, zelo lepa se nanaša in udobna je na ustnicah, ampak je zame pretemen odtenek. Tudi obe masli za telo čudovito dišita  in zelo lepo odišavita kožo.





Hvala za branje.

Poljubčki,






Ni komentarjev